<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
10. godina uz simse
srijeda, 25.08.2010.

Danas sam razmišljala o čemu još nisam pisala san svom blogu, sjetila sam se da o jednoj vrlo važnoj stvari nisam pisala, a to je o desetoj godišnjici postojanja simsa.
10. godina uz simse, prisjetila sam se davne 2001. godine kada sam ja prvi put zaigrala Simse, iako su izašli 2000. godine ja sam ih tek 2001. godine prvi put zaigrala.
S nostalgijom sam se prisjetila simsa 1 i prvih obitelji koje sam pravila...Također sam se i prisjetila prvog igranja Simsa 2, 2004. godine, kako sam samo bila iznenađena realnosti te igre.
Na kraju sam se prisjetila prvog igranja simsa 3 ne tako davno, prošle godine, Simsa 3 koji me nije baš oduševio.
Evo prikaza simsa kroz 10 godina i pogledajte lentu vremena.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

imagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.com

| 19:42 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>