<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Vi pitate, ja odgovaram!
četvrtak, 14.10.2010.

Naime, kako naslov kaže, Vi pitate, ja odgovaram!
Možete mi postavljati bilokakva pitanja vezana za SIMS 2 u komentarima ispod OVOG posta.
Odsada, kada me želite nešto pitati za pomoć ili slično, možete me pitati samo u komentarima ispod ovog posta, jer je tako preglednije a ja ću u idućem postu odgovorit na sva vaša pitanja, taj post biti će uvijek aktivan jer ću u njega pisati odgovore.Mislim da je tako lakše i preglednije, nemoram gubiti vrijeme odlazeći na vaš blog i odgovarati vam tamo ispod vašega posta, a i bezveze je da vam u komentarima pišem nešto što nema veze s vašim postem.
Znači, odsad sva pitanja pišete ispod ovog posta, a ja uvijek odgovaram u istom postu kojeg ću objaviti kada se skupi dovoljno pitanja.Taj post će vam biti u arhivi posteva sa naznakom *novo*.

Photobucket

Za nekoliko dana objavljujem novi tutorial i post sa odgovorima.Pozdrav

| 21:44 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>