<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
O Simsima
nedjelja, 05.10.2008.

Simsi su glavni likovi igre The Sims 2. Oni stare, imaju određene potrebe, ostvaruju snove i ciljeve, imaju vlastite osobnosti, stvaraju veze, imaju posao te na kraju, umiru. Simsi prolaze kroz šest (ili sedam u Sims 2 University) jedinstvenih stadija života: novorođenče, dojenče, dijete, adolescent, punoljetnik (u University), odrastao Sims i ostarjeli Sims. (Stadij punoljetnika dostupan je samo onom Simsu koji ode na sveučilište. Sims koji odluči ne otići na sveučilište, prelazi direktno iz adolescenta u odraslu osobu). Kako se njihov život odvija, uloge Simsa mijenjaju se u odrazu na njihovu dob. Novorođenčad je potpuno ovisna o zrelijim Simsima da bi ispunili svoje potrebe. Dojenčad komunicira na temeljnoj razini sa svojom okolinom te bivaju učeni osnovnim vještinama, kao što je hodanje i pričanje. Djeca idu u školu i dobivaju novi, ali ograničen smisao samostalnosti. Adolescenti pronalaze više samostalnosti, dobivajući mogućnost poslova od tri razine. Odrasli Simsi u potpunosti su neovisni; mogu sklapati brakove, imati djecu, i doći do vrha svojih odabranih karijera. Ostarjelim Simsima, nakon što su prošli kroz svoje mladenačke godine, otvaraju se vrata mirovine; mogu prestati s poslom koji su imali kao odrasli Simsi, ali se p
onovo mogu zaposliti samo u karijerama od tri razine, baš poput adolescenata.

Simse kroz život vode njihove najosnovnije potrebe. U The Sims 2, Simsi imaju osam osnovnih potreba, ili motiva, ovisno o njihovoj dobi. mjehur (bladder), udobnost (comfort), energija (energy), okoliš (environment), čistoća (hygiene), zabava (fun), druženje (social) i glad (hunger). U drugim ekspanzijama kao što je The Sims 2: Pets, ljubimci imaju posebne potrebe kao što su grebanje (schratching) i žvakanje (chewing). Važnost jedne potrebe prevladava nad drugom. Primjerice, Sims čiji je motiv gladi zanemaren može umrijeti od gladi, dok će Sims čiji je motiv čistoće zanemaren samo smrdjeti. Motivi se međusobno objedinjuju i čine Raspoloženje (Mood) jednog Simsa. Ako su motivi općenito niski, raspoloženje Simsa bit će negativno, onemogućujući mu vršenje pojedinih radnji. Jedan od izazova The Sims 2 jest pravilno uravnotežiti sve potrebe tijekom života Simsa.



| 17:14 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>